27.03.2015

HELLO, AGAIN!

>> ROZDZIAŁ DWUDZIESTY PIERWSZY <<

GŁOSUJCIE NA LOVE CHOICE!!!
 >> klik klik <<

O mój Boże, o mój Boże, o mój Boże!
Jejuś, nawet nie wiecie jak fajnie znowu jest wrócić na stare śmieci! Zaskoczeni, prawda? Chyba tak samo jak ja, haha! No nie mogę się nacieszyć, że Love Choice znowu jest moje tak jak od samego początku!
Wiem, że to opowiadanie przeszło przez wiele dłoni i każdy wyobrażał je sobie inaczej, więc chyba dlatego tak wszystko się pokręciło. Ale teraz zamierzam już naprawdę doprowadzić je do końca, bo w końcu je zaczęłam, prawda? A kto wie, może skuszę się na pisanie części II.
Ah, opowiadajcie co u Was? Stęskniliście się? Jak Wam się podoba szablon (może macie pomysły na inny)? Chcę wiedzieć wszystko!

Postanowiłam, że zacznę pisać od rozdziału dwudziestego drugiego, ponieważ to w nim wcześniej zaczęły się już komplikacje z przejęciem opowiadania i nie chciałabym kolejnego zamieszania.

Nowy rozdział pojawi się 6 kwietnia, więc przypomnijcie sobie historię Justina i Juliette, byście razem ze mną ruszyli na nowo!

POSZUKIWANA OSOBA DO PROWADZENIA TWITTERA!

Ponad 100.000 wyświetleń?! Umarłam. *.*

Mam nadzieję, że Love Choice na nowo zyska swoją sławę. Ale to wszystko leży tylko i wyłącznie w Waszych rękach, Kochani!

7 komentarzy:

  1. Czekam z niecierpliwością na nowy rozdział 😘❤

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie nie komentowałam tego fanfiction za co bardzo Cię przepraszam, ale teraz skomentuję. Strasznie się cieszę, że wracasz! :D Mam nadzieję, że Love Choice znowu stanie się popularne i może wystartujesz z jakimś nowym fanfiction. Mam nadzieję, że teraz już nie odejdziesz, tylko dociągniesz opowiadanie do końca :)
    Co do szablonu, to bardzo mi się podoba. Kolorystyka fajna, Juliette i Justin na jednym zdjęciu to perfekcja :D
    Nie mogę się doczekać 6. kwietnia, jako pierwsza przeczytam nowy rodział! :D
    Jeśli sama lubisz fanfictions z Justinem, to zapraszam do siebie na nowe ff z nim. Mam nadzieję, że Ci się spodoba i liczę na Twoją opinię :)
    my-own-medieval-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajrzałam tu po twoim zaproszeniu, które umieściłaś u mnie na blogu :) Jeszcze nie przeczytałam żadnego rozdziału, ale zamierzam! Tak dawno nie czytałam żadnego opowiadania :< Obiecuję zacząć jak najszybciej.
    Zapytałaś mnie o szablon... Co prawda nie robię szablonów na zamówienie, ale myślę, że mogę zrobić ten wyjątek i powoli wracać do wykonywania zamówień, dlatego odezwij się do mnie na maila: lettescar@gmail.com lub GG: 52070625 (gdzie ci wygodniej), a myślę, że dogadamy się w tej sprawie :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    Scargraf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. również czekam z niecierpliwością na nowy rozdział i zapraszam do mnie ♥
    fuck-everything-im-belieber.bloblo.pl

    OdpowiedzUsuń

Followers